Fa
unes setmanes el meu amic Eugeni estava fent conya amb la
possibilitat de demanar una icona de Whatsapp per a la paella a
través del Twitter quan va la saltar la sorpresa: els encarregats
del compte d'una marca d'arròs van vore la possibilitat d'encetar
una campanya per aconseguir-ho i es van sumar a la festa.
Es
va organitzar un pla, que incloïa un periple del suecà per la costa
oest americana per continuar fent conya mentre es concretaven les
converses i el resultat final, el qual a hores d'ara encara no sabem.
Vull
una icona de paella per al Whatsapp, però m'és igual si
s'aconsegueix o no, perquè crec que la feina ja està feta: Eugeni i
La Fallera ens han mostrat un camí que els valencians no havíem
d'haver abandonat mai.
Eixe
camí és de les coses menudes i ben fetes, que vam deixar de banda
quan algú ens va dir que necessitàvem pagar 6 milions d'euros a
Julio Iglesias per a promocionar el País Valencià a Rússia i al
Carib, o quan ens van dir que calia posar València al mapa amb
regates de vela, circuits ruïnosos de Fórmula 1 o inútils edificis
de trencadís.
Fins
eixe moment els valencians sempre havíem anat a pams i mai havíem
estirat més el braç que la mànega, però ens van fer creure que
calia tirar el gat per la finestra i pagar per allò que no ens feia
falta.
Si
els actuals responsables polítics valencians hagueren volgut fer una
cosa per l'estil, ara tindríem factures milionàries per pagar, un
parell de causes judicials obertes al Tribunal Superior de Justícia
i un grapat de consellers imputats per set o huit delictes.
Eugeni
i La Fallera han fet, sense gastar un euro de diners públics, una
campanya impecable que ha aconseguit acomboiar el personal, que ens
ha distret i fet riure i estar pendents del desenllaç.
això vol dir que l'Eugeni no es un Valencià com cal si no arruïna la comunitat amb un projecte multimilionari. Per cert, no heu pensat en tornar a contractar el Calatrava? xD
ResponElimina