divendres, 30 de setembre del 2011

Pere Fuset al Senat



- Sempre havia pensat que si algun dia un grup de Facebook portava el teu nom seria de l'estil 'Jo també he follat amb Pere Fuset' i no per recolzar la teua candidatura al Senat.

De vegades, com diu la iaia, hauria d'aprendre a pegar-me un puntet a la boca, però resulta que en este cas jugava amb la seguretat de saber que Pere no s'ho podia prendre malament.

- No et penses que no havia considerat eixa possibilitat...
- La qüestió és saber quin dels dos grups comptaria amb més seguidors...

Vaig conéixer Fuset fa un grapat d'anys, quan encara era secretari del Bloc Jove, i des d'aleshores fins a hui ha estat difícil topar amb algú que no el coneguera, donada una hiperactivitat cibernètica que el fa gairebé omnipresent: podríem dir que aquella teoria dels sis graus de separació que existeixen entre dues persones arreu queda limitada a un únic grau si parlem de Fuset i de qualsevol gai de València.

Ara, però, després d'anys d'haver treballat de valent per al partit i per a la coalició (i d'haver estat millor o pitjor compensat en funció dels amics i dels enemics que existeixen a qualsevol organització) Peret ha estat proclamat candidat de Compromís al Senat per la circumscripció de València i tot i que és complicat fer-se amb l'escó, val la pena intentar-ho.

- Que sàpies que l'altre dia vaig pegar un polvo després de dir que coneixia l'autor de Busca qui t'ha pegat.
- Mira que bé. I no li vas dir que protagonitzes uns quants episodis del llibre amagat darrere d'un pseudònim?
- Home, no calia donar-li tota la informació...

Quan Pere siga senador la venda d'exemplars de Busca qui t'ha pegat se dispararà, si és que no acaba primer amb el Senat.

11 comentaris:

Pere Fuset ha dit...

Imperdonables falsetats vessades al teu blog. Per descomptat que si vaig dir el meu pseudònim! No hi ha res com un escàndol per promocionar una candidatura.. això sí.. buscate un buen abogado! ;) Hahahahha. Gràcies! (crec)

Anònim ha dit...

si no acaba amb ell a polvos, no?

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Ai, Peret... clar que m'has de donar les gràcies... no saps la quantitat de gent que arriba a este blog buscant a google 'Flam Ferri + (paraules obscenes)' i ara ho faran canviant Flam per Peret.

Encara t'eixiran més votants (i, potser, novios).

;)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Anònim, no sigues descarat.

Jesús Párraga ha dit...

Doncs... jo no pensava votar Compromís, però després de llegir l'entrada de l'amic Electric... res, tampoc, la veritat.
:)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Benvolgut Jesús, també puc explicar-te l'historial del candidat que (crec que) votaràs... Potser és més interessant i tot.

Pere Fuset ha dit...

Mira què bonic el que m'han dit hui per una d'eixes xarxes de la vinya del senyor.

"ahh, al final ets candidat!?? molt bee, enhorabona!! ^^
vaig veure un grup de face, però creia que anava de conya..."

Sergio ha dit...

M'encanta vore com la gent que ens representa, parla com nosaltres, actua com nosaltres i no s'oculta enlloc. Sou el nostre futur! :D

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Espere que li hages recomanat esta entrada del blog, Peret!

Efectivament Sergi: ací la vergonya la vam perdre fa molts anys ;) Gràcies per passar-t'hi!

Joan Espinosa ha dit...

verngonya? la vergonya cria ronya. i ací no les hem conegudes. ni la vergonya, ni la ronya, vull dir.

Anneli Jäätteenmäki ha dit...

Em dic Andra Maria Lupu, forma, Andorra la Vella. Després de dotze anys de matrimoni, jo i el meu marit hem estat en una disputa o l’altra fins que finalment em va deixar i es va mudar a Califòrnia per estar amb una altra dona. Vaig sentir que la meva vida s’acabava i els meus fills van pensar que mai no tornarien a veure el seu pare. He intentat ser fort només per als nens, però no he pogut controlar els dolors que turmenten el meu cor, el meu cor estava ple de dolors i dolors perquè estava molt enamorat del meu marit. Cada dia i nit penso en ell i sempre desitjo que tornés a mi, estava molest i necessitava ajuda, així que vaig buscar ajuda en línia i vaig trobar un lloc web que em va suggerir que el doctor Osagiede pot ajudar a tornar ràpidament. . Per tant, vaig sentir que l’hauria de provar. Vaig contactar amb ell i em va dir què fer i ho vaig fer i després va fer un encanteri d’amor. 48 hores després, el meu marit em va trucar realment i em va dir que ell trobava a faltar jo i els nens, així que és increïble. Així va ser com va tornar aquell mateix dia, amb molt d’amor i alegria, i va demanar disculpes pel seu error i pel dolor que va causar a mi i als nens. Des d'aquell dia, el nostre matrimoni era ara més fort que com abans, tot gràcies al doctor Osagiede. és tan poderós i vaig decidir compartir la meva història a Internet que el doctor Osagiede real i poderós lletre d’encanteri que sempre pregaré per viure molt de temps per ajudar els seus fills en temps de problemes, si esteu aquí i necessiteu el vostre ex. de tornada o el teu marit es va mudar a una altra dona, no ploris més, contacta ara amb aquest potent ruixador d’encanteri. Aquí teniu el seu correu electrònic de contacte a: doctorosagiede75@gmail.com o whatsapp al +2349014523836
o viber +2349014523836

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails