dimarts, 12 de novembre del 2013

El ploramiques



 
Fa unes setmanes que festege amb un xic. Dintre de les possibilitats que em deixa el meu horari (i el seu) quedem prou sovint, tenim bon sexe i passem l'estona junts.

És un xic jove (té vint-i-tres o vint-i-quatre anys), és atractiu, no massa complicat i bé, de moment, estic entretingut. I la veritat és que tampoc demane molt més.

Ja fa uns dies, però, que s'ha convertit en un ploramiques que no deixa de queixar-se per qualsevol cosa, i això sí que em posa nerviós. Tot va començar després d'haver passat tota la vesprada al llit. Sembla que quan va arribar a casa es va posar a pensar en no sé quina cosa i em telefonà per preguntar-me perquè no el besava tant com ell a mi.

¿No eres muy de besar, verdad?
¿Qué?
Te lo digo porque me he dado cuenta de que yo te beso más que tú a mí.

Vaig estar temptat de contestar que potser jo era menys bavós que ell, però vaig decidir posar-me de perfil.

Sí, a lo mejor no soy tan de besar como tú.
Pues eso es porque no te gusto, porque cuando te gusta alguien no te cansas de besarle.
Ya. ¿Y esa gente qué hace? ¿Deja su trabajo y su vida sólo para besar o qué?
Cuando eres cínico con tu pareja es porque tampoco te gusta tanto.
Basta. Basta ya.

El tema del besos bavosos és només un exemple, perquè des d'aleshores la llista de queixes no ha fet més que créixer: que si parlem poc per whatsapp, que si no li dic que l'estime, que si ens veiem menys del que ell vol, que si no m'interesse pels seus amics o que si no li pare atenció quan em parla dels exercicis que fa al gimnàs.

Redéu, en lloc d'un novio crec que m'he buscat una novia de setze anys.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

No saps com em sonen totes eixes queixes que enumeres a l'entrada ;)

Anònim ha dit...

Jo pensava que la principal avantatge de ser gay era justament evitar tots aquests retrets xD

Rabosa platejada ha dit...

Fes el favor de buscar-te ja una rabosa platejada i deixa´t de "niñatos".Quants en dus, redeu?

Magenta ha dit...

Jo no vull dir res, però si amb poques setmanes esteu així...! Bé, no em facis massa cas perquè no estic gens positiva amb el tema relacions en general, però sempre he pensat que els inicis són el més "bonic" d'una relació, i si no comences amb bon peu, pensar que ja s'arreglarà és pecar d'excés d'optimisme. Apa, esperem que al nen se li passin els enfados! ;)
(Molt de gust!! Vinc del blackblocs d'en Jaume!).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails