dimarts, 24 de novembre del 2009

Interior

He dit alguna vegada que no sóc particularment fetitxista* i tot i que no estic en contra del fet que cadascú cultive les seues fílies (i fòbies) sexuals de la manera que considere més convenient (o inconvenient), en el meu cas m'agrada practicar el sexe d'una forma, podríem dir, convencional.

És innegable, però, que també sóc una persona curiosa, i al llarg de la meua vida sexual he assajat diferents pràctiques que m'han agradat més o menys i que m'han resultat, també, més o menys excitants.

El problema de les fílies, però, és que poden amagar alguns trastorns ocults, perquè el que és clar és que qualsevol persona hauria de gaudir amb el sexe, podríem dir novament, convencional i no haver de practicar cap fília per arribar a passar-ho bé.

Arribats a este extrem, caldria fer-s'ho mirar, perquè no és el mateix, per exemple, que t'agrade el sexe amb xics que no estan depilats o que tenen els ulls negres que el fet que només pugues fer-ho en cas que l'altra persona que intervé en la relació porte una màscara de cuir i es dedique a flagel·lar-te el cul fins que sagnes, per anar a un extrem no tan poc habitual com les ments benpensants puguen creure.

En el meu cas, com he dit abans, no conree cap fília extraordinària i m'agrada el sexe assossegat, però sí que hi ha una coseta que no puc evitar que m'agrade, i més ara que arriba, finalment, el fred: les camisetes interiors sense mànegues, blanques, de cotó i de punt anglés, perquè les trobe terriblement excitants.

Al remat seré un naïf, perquè com més blanques siguen, més m'agraden.

* * *

'Fetitxe' és la forma en la qual hem adaptat al valencià/català el fetiche castellà, del francés fétiche, que derivà de l'italià feticcio, adaptat del portugués feitiço.

Un bon viatge etimològic, doncs.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

A la meua edat i condició em conforme amb practicar-lo amb persones de qualsevol edat i de qualsevol condició, això sí que es dutxen amb regularitat.

Jordi V. ha dit...

Ja en som dos!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails