dimarts, 12 de juny del 2012

Vestit



Divendres, en un estat d'intoxicació in crescendo, em fumava un cigarret al carrer amb uns amics quan vaig vore eixir dues xiques desconegudes de la disco amb el mateix color de vestit, a mig camí entre ceruli i blau klein, i no vaig poder callar:

Què passa? Que vos heu posat d'acord com les adolescents per portar el mateix color?

Òbric parèntesi. No, no estic orgullós d'estes coses. Tanque parèntesi

La més borratxa va emetre un gruny i jo vaig contestar amb un altre, però la més sòbria va intervindre abans que la cosa anara a més:

Abans que continues, vull dir-te que en maig vaig votar per tu i afegí, per si no quedava clar: Martí.

Vaig abaixar les orelles i vaig marxar: les properes eleccions no són fins 2015, però no convé insultar l'electorat, encara que no sigues capaç de reconéixer-lo.


3 comentaris:

Anònim ha dit...

molt amigues havien de ser per portar el mateix color de vestit

Clidice ha dit...

huashuashuashuas! massa poc! quan passes al costat fosc de la força has d'anar amb compte del que dius i (que no se sàpiga) el que fas ^^

Anònim ha dit...

Quan siguis diputat a Madriz o pugis dins la carrera judicial es faran servir aquests escrits per esborronar-te. Com si haguessis estat a Marbella, vaja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails