dilluns, 7 de gener del 2013

Bucòlic




Durant estes festes de Nadal he abusat de tot el que es podia abusar i el resultat fou que divendres només volia quedar-me a casa i passar el cap de setmana de Reis al sofà sense fer una altra cosa que descansar.

La nit de divendres, però, vaig passar del “No, no isc de conya” al “Va, on esteu?” en tres frases i em vaig pegar una altra nit de farra ben llarga que acabà gairebé de dia.

Dissabte, en canvi, vaig decidir fotre'm al llit quan encara no era mitjanit i diumenge em vaig alçar més prompte del que ho he fet hui dilluns amb la intenció d'aprofitar el dia. Vaig agafar Matt i vam fugir a la platja. Vam passejar vora mar i vam prendre el sol sense creuar-nos amb cap persona, animal o cosa.

Després vam continuar el diumenge passejant per la marjal i abans de dinar vam passar a l'horta. Vaig espigolar quatre taronges d'un hort i en arribar a casa em vaig fer un suc.

Mentre me'l bevia a la terrassa de casa vaig notar que em trobava relaxat i descansat, que ja no hi havia rastre de la ressaca de divendres ni dels excessos de les festes i em vaig dir a mi mateix que eixa sensació no estava malament del tot.

Però estava enganyant-me, clar: no sóc tan vell per acontentar-me amb això.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails