dimecres, 29 d’abril del 2009

A. i John

El meu amic A. m’ha copiat una conversa seua de messenger per comentar:

A. diu:
Tens novia, novio?
John diu:
Tinc novia
A. diu:
Bé, no sóc gelós

(…)


John diu:
És per això que quan et deia que si és per sexe, no busco gaire cosa, només algo molt light
A. diu:
Què entens per light? Una abraçada?

(…)

A. diu:
No t'agrada el sexe oral?
John diu:
Fa molts anys que no ho he fet, però sí que m'agrada, però no busco sexe oral ara, ja que no em vull arriscar a agafar qualsevol tonteria, si no com li explicaria a la meva novia?

(…)

John diu:
M'agradaria trobar un amic amb qui tenir confiança, i si hi hagués bon rotllo llavors potser fer una mica de jocs, carícies, massatges, i fer-nos unes palles junts…

A. em copia la conversa i em pregunta: li dic que es compre un peluix?

Rasoir diu:
Clar que sí! I, per cert, crec que vaig a penjar estar conversa al bloc.

El meu amic A. ha trobat, doncs, la joia de la corona: un heterosexual, aprensiu i escrupolós, tot i que em vénen al cap molts altres qualificatius per a este John.

1 comentari:

ea! ha dit...

és que és mimós el noi. l'aprensió al món hetero també deixa-la anar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails