dijous, 1 de juliol del 2010

Enèsima ruptura

Sempre que he de fer front a una ruptura sentimental prove a racionalitzar les coses i a reconduir la ràbia, la impotència i la decepció a sentiments més profitosos.

Intente que el fet de sentir-me dolgut, estafat i humiliat no em faça perdre de vista que sempre es pot aprendre alguna cosa i que potser el temps que has dedicat a una persona, a una relació, a uns sentiments no és, en definitiva, temps perdut i que ha servit per alguna cosa.

Però tot això és complicat quan el xic a qui has estimat, respectat i acompanyat durant un any et confessa dues setmanes després (!) i a través d'un correu electrònic (!!) que ha estat follant amb un altre durant les seues vacances a un complexe turístic de Punta Cana (!!!).

Sempre he pensat que una infidelitat és el motiu més estúpid per liquidar una relació. Entenc que ningú, ni tan sols aquells més crítics i exigents, són immunes a la possibilitat d'acabar al llit amb una altra persona i que perdonar la teua parella en cas d'assabentar-te d'una infidelitat és una mostra important d'empatia, de responsabilitat i de magnanimitat.

Al mateix temps, però, sóc de l'opinió que si un membre de la parella no ha pogut estar quiet i ha acabat per fotre's al llit amb una altra persona el que ha de fer és callar i aprendre a viure amb això, empassant-se els remordiments i la sensació de culpa.

Molta gent, en canvi, considera que confessar la infidelitat és una mostra de sinceritat i de valentia, quan en realitat l'únic que es persegueix és la pau interior.

Ben mirat, confessar una infidelitat és una actitud fastigosament cristiana i egoista, ja que en el mateix moment de confessar el pecat, el culpable se sent alleugerit i el desconcert, la contradicció i la ràbia passa a la teulada de qui sí ha sabut què fer o, si no ho ha fet, sí ha sabut viure amb això, empassant-se la culpa com toca fer-ho.

Així doncs, que ningú m'entenga malament: la relació no ha acabat per la pròpia infidelitat (no seré jo qui llance la primera pedra en este o en qualsevol altre tema), sinó per les mentides, la covardia, la lamentable gestió de la crisi, la falta de coratge (que deriva de cor) i, sobretot i el que mai podré perdonar, el pèssim gust, perquè no estic disposat a que ningú escriga la meua vida com si fóra un lamentable fulletó de sèrie B.

Vull que la meua vida tinga este escenari i esta banda sonora i no cap ritme caribeny.





9 comentaris:

Nandito ha dit...

Genialíssima entrada. ;)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Gràcies Nandito, tot i que quan apostes per Tom Ford és difícil perdre.

;)

ferran ha dit...

Xic, em sap greu però així acompanyaràs una sèrie de il·lustres fadrins a la taula de les noces que ens esperen... Anim!

Busca qui t'ha pegat ha dit...

gràcies ferransito!
en estos moments em faig més por que una altra cosa!

Josep Turiel ha dit...

Estic intentant recordar com he gestionat les meves crisis i sobre tot quantes i m'he perdut. En qualsevol cas a banda de fer història local el que em ve més de gust és enviar-te una abraçada (ben gestionada. Això si, per aquesta via, veus quin remei).

P.E.T ha dit...

Doncs jo estic supermegadecebut amb esta entrada.. he dicho.

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Moltes gràcies, Josep! S'agraeix de veritat!

Peret, ara entens per què PET vol dir Perdre El Temps? XD

marta (volar de nit) ha dit...

Oh Déu meu! Quina gran entrada. La posa al número 1 del meu rànquing d'apunts preferits.

Anònim ha dit...

El meu nom és Malina, del Regne Unit. Desitjo compartir el meu testimoni amb el públic en general sobre el que aquest temple anomenat (els àngels de solució) han fet per mi, aquest temple només han portat de tornada al meu ex amant perdut a mi amb la seva gran obra encanteri, jo estava sortint amb aquest home anomenat Steven vam estar junts durant molt de temps i ens va encantar la nostra interlocutòria de però quan jo era incapaç de donar-li un fill home de 5 anys que em va deixar i em va dir que no es pot seguir ja llavors estava ara buscant maneres d'aconseguir que torni i també quedar embarassada, fins que un amic meu em va parlar d'aquest temple i em va donar el seu correu electrònic contacte, llavors no vas a creure això quan em vaig posar en contacte amb els meus problemes als que van preparar els elements i l'encanteri per a mi i portar al meu perduda marit de tornada, i després d'un mes vaig perdre el meu flux mensual i anar a per una prova i el resultat
 declarar que jo estava embarassada, sóc feliç avui sóc una mare d'un parell de bessons d'un nen i una nena, li agraeixo al temple un cop més, pel que han fet per mi, si està per aquí passa a través de qualsevol d'aquests problemes s'enumeren a continuació :
(1) Si vostè vol que el seu ex enrere
(2) si vostè sempre té malsons.
(3) Vols ser promogut a la seva oficina.
(4) Vols dones / homes que corren darrere de vostè.
(5) Si vostè vol un fill.
(6) Vols ser ric.
(7) Vostè vol lligar el seu marit / dona sigui
teva per sempre.
(8) Si vostè necessita l'ajuda financera.
(9) L'atenció a base de plantes
(10) Si no pot ser capaç de satisfer la seva dona
 desig sexual causa o
 acció sota err.
(11) si el seu menstruació es neguen a venir
el dia en què
 suposar o més dels fluxos.
(12) si el seu treball es neguen a pagar, gent
degut veritat?.
(13) resoldre un problema de la terra i recuperar-la.
(14) La seva família Denny vostè de la seva
No?
(15) Que la gent obeeix les meves paraules i fer el meu desig
(16) Té un baix recompte d'esperma?
(17) Cas resoldre E.T.C
Poseu-vos en contacte amb ells al seu correu electrònic a theangelsofsolution@gmail.com
I obtenir tots els seus problemes resolts
Gràcies.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails