divendres, 1 de juliol del 2011

Panxa



- Tio, m'ha eixit panxa.
- Però què dius? Jo no note res...
- És que estic amagant-la en este moment... A banda del fet que estem parlant per telèfon.
- Ja ho sé, però és que no tens veu d'obés, i això es nota.
- Per favor, no ho faces pitjor del que és...
- Però si ja estem en juliol, com ha pogut passar?
- No tinc ni idea... potser és l'edat, que no perdona...
- Tu ja saps què opine de la gent que té panxa, veritat?
- Hem arribat a un punt en el qual sé què opines de massa coses.
- Sí, això és cert...

(...)

- Bé, i què penses fer al respecte?
- Doncs, voràs, he començat a fer abdominals...
- Ben fet.
- ... i li he donat a Matt tot el dolç que tenia a casa...
- Pobre gos, però bé.
- ... i m'he comprat una crema reductora...
- Oh! Molt bé..
- ... i, finalment, uns apòsits per a cremar greix.
- Perfecte... Veig que no t'has volgut obsessionar amb el tema.... Has descartat la possibilitat d'optar per la cirurgia?
- Sí, benvolgut, de moment sí.

(...)

- Em sembla bé el teu pla de xoc. Molt complet.
- Sí, he decidit prendre-m'ho seriosament perquè ja he perdut massa setmanes provant a convéncer-me que no era per a tant i que una miqueta de panxa potser resultava sexi i tot.
- L'autosuggestió té eixes coses, que fa perdre el temps perquè la realitat és molt més tossuda.
- Clar, però em resultava més fàcil i còmode que provar a fer alguna cosa i buscar una solució.
- Lògic, però el teu pla tenia un inconvenient evident: potser et pots convéncer que estàs perfecte i que la panxa no és per a tant... però, clar, com convences la resta del món que la teua panxa és sexi?
- Això és impossible, i sobretot a la platja... enguany no pense traure'm la samarreta en tot l'estiu.
- No exageres, home. Però t'aconselle no ho faces fins que la panxa haja desaparegut del tot.

Tindre amics tan desequilibrats com jo no sé si m'ajuda a vore les coses des d'un punt de vista raonable.


3 comentaris:

Clidice ha dit...

uf! no, no sóc un bon exemple de moderació en els règims diversos. res, que no t'hi encaparris gaire, menjar sa, MENYS ALCOHOL (ara ve quan li agafa alguna cosa), exercici i para de comptar. Les cremes i tota la pesca són mentida. Comprovat. :)

Projecte de veterinàri ha dit...

Els gossos no poden menjar dolç!!! El mataràs!!!

David ha dit...

JProjecte de Veterinari, ja li ho vaig dir jo, Matt no ha de menjar carbohidrats o es quedarà ceg (o alguna cosa pitjor)

A quin sant dius que tens panxa si estàs fet un "fil d'aram", igual que Matt el pobret, que el tens mort de fam, hauria de vindre's una temporaeta a viure amb la nostra gata Lluna i ja vories com es faria...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails