dimecres, 7 de desembre del 2011

Tranquil



Dilluns em vaig trobar al súper amb uns clients de l'antic despatx on em prostituïa. Són un matrimoni prou major i bàsicament ens dedicàvem a gestionar el seu patrimoni. Em van saludar i la dona em preguntà per l'antic cap del despatx, un tarat i l'exemple perfecte del que no ha de ser un advocat.

Imagine que estarà be vaig aventurar.
Però s'ha casat, veritat?
Ah, ni idea.
Bé, sé que la novia estava en estado i que ara volien casar-se.
Ja et dic, ni idea.
Ara els joves ho féu tot al revés...
En realitat és igual, no? Al remat el resultat és sempre el mateix.

Algunes consideracions: primera, jo sóc jove, però el cap del despatx ho no és; segona, el resultat no és sempre el mateix, perquè este paio ja compta amb un matrimoni que durà tres mesos i un altre que no arribà a celebrar-se i això que les invitacions ja estaven repartides.

I tu, tens parella?

Em va sorprendre la pregunta i el canvi de terç perquè, la veritat, no teníem tanta (ni cap) confiança per preguntar-me per la meua vida privada.

Jo? No, ara no.

La dona em llançà una mirada de condescendència.

Ah... pues tranquil, home, que ja arribarà.

Els ulls se'm van injectar de sang.

No, si jo estic molt tranquil...

I vaig marxar, potser no tan tranquil com volia aparentar. Puta vella.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ofereixo voluntari; tot sigui per ajudar la gent gran!

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Generós! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails