dijous, 12 de juliol del 2012

Paternitat (i II)



I tu, no penses tindre fills o què?
No, papà. Passe.
Com que passes? I no mires a Matt, que un gos no és un xiquet.
Tens raó: Matt és més guapo.

(...)

Tots els meus amics ja tenen néts i jo no.
I per què no li ho dius al meu germà?
Ja tens una edat... a vore si se't passa l'arròs.
No puc tindre eixe problema, bàsicament perquè no tinc úter.

(...)

Però com és que no vols tindre fills?
Principalment perquè no m'agraden els xiquets...
Però...
... i perquè no tinc la necessitat de tindre hereus.

Silenci:

Fill, eres molt raro.

(...)

Però tu saps tot el que et perdràs si no tens fills?
Ni idea, però sí sé tot el que em perdré si en tinc.
Fill, no pots ser tan egoista.
Sí, sí que puc. A banda, què passa si en tinc un i es mor?

Silenci.

Fes el favor i no parles de xiquets morts a la taula.
En general, no s'hauria de parlar de xiquets a la taula.




 

2 comentaris:

Clidice ha dit...

Jo en tinc, i m'agraden. Però tampoc calia, vaja, que la Humanitat no se n'ha sentit gaire ^^

Anònim ha dit...

Doncs també és veritat, quin disgust i quin "gasto" si tens un fill i se't mor... hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails