dimecres, 16 d’octubre del 2013

Nou Ecs!




Ja no m'estimes?

Havia preparat algunes respostes enginyoses per si el Nou Novio em demanava alguna explicació. Per exemple, si em preguntava si volia deixar-ho estar perquè havia conegut un altre, pensava contestar-li que deixar algú per eixe motiu em sembla el més idiota i vulgar de tots, però no comptava amb esta mena de preguntes tan intenses.

Òbric parèntesi. Ben mirat, però, la culpa és meua: després d'estos mesos m'ho havia d'haver figurat. Tanque parèntesi.

No és per això, clar que no.

Dos llàgrimes es van despenjar dels seus ulls blaus i relliscaren per les galtes fins els primers pèls d'una barba roja de tres dies. I el vaig haver de besar.

I així el Nou Novio ha passat a ser un Nou Ecs!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails