dilluns, 6 de juliol del 2009

Hat trick del cap de setmana

Des de dimecres tenia tancat un bon grapat de cites per al cap de setmana, però cap d'elles resultà tal com havia previst.

Així, la nit de divendres em vaig quedar amb les ganes de follar amb un cambrer que últimament es deixa caure per casa de matinada, en acabar el seu torn a un restaurant del centre. Vora les dos, però, m'envià un sms per informar-me que la feina se li havia complicat i que seria millor deixar-ho per a un altre dia (o millor, una altra matinada furtiva). I és que el sector serveis necessita urgentment un nou conveni col·lectiu que regule les hores extraordinàries dels explotats treballadors.

El contratemps, però, no m'afectà negativament i els meu estat d'ànim no es va ressentir ja que encara tenia dos polvos pendents per al dissabte.

El primer havia de tindre lloc després de dinar, ja que havia convidat a casa un xic andalú que vaig conéixer el mes de gener i de la vida del qual vaig desaparéixer en iniciar la relació amb NIF. La meua idea era fer un retrobament en tota regla i fotre un clau sense cap mena de rerefons, però sembla que ell no compartia este punt de vista:

- Desapareciste sin más -m'amollà a boca de canó i amb la cara agra només posar un peu a casa.

Vaig passar les dues hores següents provant a que les excuses que amollava resultaren creïbles i que el xic andalú fóra capaç d'obviar el meu impresentable comportament de mesos enrere, cosa que vaig aconseguir amb prou feines just quan ja feia tard per arribar a sopar amb els amics i, també i per descomptat, per fer-lo entrar al meu llit.

Per sort, em quedava un cartutx per disparar: un xic que havia passat per casa un parell de vegades volia convidar-me a mitjanit al seu pis a prendre una cervesa, la qual vam acompanyar amb un cigarret d'una maria força tòxica.

Segons avançà la nit, els efectes de la droga i de l'alcohol, en lloc de ennuvolar-me el pensament em van ajudar a veure-ho tot molt més clar i, després de follar (ara sí!) i mentre el meu amfitrió patia un atac d'incontinència verbal típica dels ciutadans del Coño Sur, em vaig preguntar: què collons fas follant amb un puto argentí, d'ascendència italiana, que només fa que marejar-te i amb el qual no fas més que tindre la sensació de viure en un déjà vu continu?

I vaig marxar a casa, afectat per la marihuana, però amb un únic pensament: redéu, quin hat trick de cap de setmana!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails