dijous, 2 de juliol del 2009

Waterproof

No m'agrada el sexe aquàtic. No he follat mai a la platja, ni a un riu, ni a un pantà ni, en general, a cap massa d'aigua, dolça o salada; i tampoc sóc partidari de fer-ho a la dutxa: a més de suposar un malbaratament d'aigua, em resulta terriblement incòmode i, també, molt perillós: qui et diu que un esvaró no et pot deixar amb un braç, o amb el coll, trencat.

Òbric parèntesi. Digueu-me exagerat (o hidrofòbic sexual), però no m'entra al cap que les institucions públiques destinen milers d'euros a campanyes per fomentar el sexe segur i a recomanar l'ús del preservatiu i en canvi ningú es preocupe pels accidents que tenen lloc durant l'acte sexual a la dutxa, que n'han de ser molts. Tanque parèntesi.

Ahir, però, vaig haver de fotre'm a la dutxa amb Ulls Blaus, perquè des que va visitar RasoirHouse la setmana passada no ha deixat d'insistir perquè el convidara a passar una vetllada sota l'aigua.

- I no prefereixes fer-ho al llit, com les persones normals? -i vaig provar a treure-li la idea del cap apel·lant a la seguretat: És que pot resultar molt perillós...

Però ell venia amb la idea des de casa:

- ¡Venga ya! Que me he traído una muda limpia y todo, y además -afegí- tú limítate a quedarte debajo del agua, que yo haré el resto.

I no vaig haver de fer res, fins que en un moment donat, i quan el tenia agenollat entre les cames, va alçar la vista i em va demanar:

- Me encanta verte así, pero ahora necesito que te corras.

I això vaig fer.




Imatge i vídeo de TirandoFotos, a Flickr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails