dimarts, 29 de maig del 2012

"Eres muy guapo"



Ahir, dilluns, a les 12.40 hores, m'arribà un sms al mòbil des d'un número desconegut: “Eres muy guapo”.

Durant un minut vaig pensar si havia de contestar o no el missatge anònim, però al remat vaig decidir que no havia de deixar passar cap oportunitat (com als glory hole, mai se sap qui pot estar a l'altra banda) i ho vaig fer, però, a les 12.59 hores, sense comprometre'm massa: “Gracias, pero no sé quién eres”.

A les 13.03 hores el mòbil tornà a sonar: “Soy Susana”.

Susana? Bah.

A les 13.04 hores contestí: “Pues lo siento, pero no te conozco”.

El mòbil tornà a piular a les 13.06 hores: “Claro que no me conoces, aunque he estado en tu oficina esta mañana”.

Vaig notar com les galtes començaren a bullir-me. Al llarg del matí havia passat prou gent pel despatx, però Susana només podia ser la xica que acompanyava un jove marroquí que havia vingut a primera hora i que no havia obert la boca durant tota la visita.

Em vaig posar digne, i a les 13.16 hores contestí “Pues muchas gracias, pero no deberías enviarme mensajes”, i vaig donar per tancat el tema.

Però no del tot, perquè un minut després Susana tornà: “¿Por qué no?”.

I, la veritat, ja no vaig saber què contestar.

Però potser ara, que vaig de camí a fer un judici del xic que vingué amb Susana, em ve al cap alguna resposta enginyosa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails