divendres, 11 de desembre del 2009

Pròxima parada: Finestrat

Continuant amb la campanya Coneix el País, que em portarà en companyia del meu xic per qualsevol racó del nostre territori, sempre que estiga net, este cap de setmana farem estada a Finestrat, a la Marina.

La primera parada ens portà el mes passat a Morella, als Ports, i si en aquella ocasió teníem una caseta rural als peus de la muralla, este cap de setmana farem valdre un xec-regal de dues nits i mitja pensió a un hotelet de només set habitacions a les faldes del Puig Campana.

Les dues nits d'hotel (i la mitja pensió) han estat un regal per part d'un laboratori farmacèutic a mon pare, el qual graciosament em cedí pel meu aniversari, tot i ser un regal intransferible.

Haver de fer-me passar per metge no em preocupa, perquè només cal destil·lar autosuficiència, pensar que dia rere dia salves el món i caminar com si portares una aurèola beatífica daurada, i això ho puc fer sense despentinar-me.

La gran incògnita és on ens portarà la tercera etapa de la campanya Coneix el País, però només per al meu xurret, ja que encara que este cap de setmana hauré d'interpretar el paper de doctor Electrique, no puc deixar tan fàcilment l'advocat que hi porte a dintre, i ja he començat a preparar la tercera escapada.

I serà una sorpresa.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails