Enmig de la
tempesta econòmica que patim, amb la prima de risc disparada i el País Valencià finalment intervingut amb una versió 2.0 del Decret
de Nova Planta, el ministre de Justícia es despenjava el cap de
setmana amb un anunci que podria qualificar-se, com a mínim, de
sorprenent: les malformacions del fetus no constituiran un motiu per
poder avortar.
Estes declaracions
de Gallardón, fetes al llarg d'una entrevista concedida al diari La
Razón, suposen un pas més enllà d'aquelles que realitzà en
març al Congrés quan afirmà que una mena de “violència estructural” obligava les dones a avortar, però mantenen el mateix
esperit: la negació de la realitat.
I suposen, com
deia, una pas més enllà perquè avancen en la criminalització de
la dona i del seu dret a determinar quan i com exercir la maternitat,
ja que l'avortament eugenèsic és el més difícil de tots perquè
es produeix quan un dona vol ser mare i la viabilitat del fetus no li
ho permet.
Independentment de
la misèria moral del ministre, però, no acabe de creure'm les seues
declaracions. Potser estic pecant d'optimista, però veig incapaç
qualsevol Govern (fins i tot este Govern) de portar endavant
una regulació més pròpia d'una república islàmica que d'un país
que, només de moment, encara és europeu.
Els ministres de
Rajoy haurien de saber, en definitiva, que l'Eurocopa o els Jocs
Olímpics també funcionen com cortines de fum per provar a tapar la
realitat i que, al mateix temps, resulten menys obscenes i
miserables.
El model de les fotos és Samuel Visentin i la sessió completa la teniu ací.
1 comentari:
Pel que sé del personatge està com un llum de ganxo, o sigui que tot és possible. No sé perquè, però, no m'ha estranyat gens i, d'alguna manera, he pensat "ja era hora", perquè la poteta de l'Església (en majúscules perquè parle de l'esglèsia catòlica, apostòlica i romana, la que mana) fa dies que no l'acabaven d'ensenyar. Ens aniran deixant anar perletes i potser si que acabarem on va deixar l'Iran l'aiatolah Khomeini, ara l'aiatolah Rouco.
Publica un comentari a l'entrada