dimarts, 7 de desembre del 2010

Estat d'alarma


Mentre em recuperava d'una nit de divendres estupefaent i durant la qual vaig protagonitzar un escàndol públic a la discoteca més heterosexual de València amb un gadità de vora dos metres d'alçada, el Consell de Ministres decretava la situació d'estat d'alarma* com a conseqüència de la vaga salvatge dels controladors aeris i, també, de la pròpia incapacitat del Govern per posar-hi solució.

En el meu cas, però, em trobava alarmat des de la vesprada de divendres, quan mentre esperava el meu torn a la cua de l'estanc, una senyoreta que feia promoció d'una marca de tabac oferí un obsequi a qui es trobava davant meu i es va produir el següent diàleg:
 
- Tenga, señor, un marcapáginas.
- ¿Y esto para qué sirve?
* * *

*Alarma, contracció de l'expressió al arma, per cridar a les armes, possiblement de l'italià allarme, igual que alerta

2 comentaris:

Corpi ha dit...

La xicona li haguera pogut respondre que això servix per a fer boquilles per als porros.

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Benvolgut Corpi, la resposta fou encara més eloqüent: Es para los libros.

Imagina si el regal haguera estat 'un abrelatas' o un 'pisapapeles' o un 'abrecartas'... a vore com li ho expliques...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails