dilluns, 20 de desembre del 2010

Fer-s'ho mirar



No sé què està més destarifat, si la forma centralista i gairebé colonial amb la qual la premsa madrilenya ha tractat la notícia de l'arribada del tren d'alta velocitat a València o la meua vida sentimental i sexual.

D'una part, la premsa espanyola ens ha deixat perles com la que El País publicava diumenge i que hauria d'indignar a propis i estranys en afirmar que ara, amb el tren AVE, 'usted podrá almorzar una paella en Valencia y regresar a Madrid antes de la cena' (!); i d'altra, diumenge entrava a casa a les 10 del matí, en un estat realment lamentable, després de recórrer els antros més decadents de València, tot just per acabar al llit amb qui havia estat la cita de la nit de dissabte d'un amic i que resultà ser l'ecs! del meu últim ecs! (!!).

Em sembla, tot plegat, que la premsa espanyola i jo haurem de fer una llista ben llarga de propòsits per l'any que ve.

4 comentaris:

Ferran ha dit...

bé, home, bé... jo arriví tard i mal divendres i dissabte però sol... no et queixis!

Clidice ha dit...

Molt em penso que els teus bons propòsits poden ser abastament més realitzables que no pas els del gover sssspañññiol. Que això no té "arreglu" :(

ferran ha dit...

per cert, jeycob, com ell ho escriu, ha canviat de telèfon. Però m'ha tingut present i me l'ha enviat per sms... Cal cuidar els clients :)))

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Clidice, provaré a fer algun propòsit per no estar a la mateixa alçada que el Govern espanyol ;)

Ferran, guarda el número de Jaycob amb clau i pany :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails