divendres, 28 de gener del 2011

Cruising


A dintre meu sempre he pensat que escriure este bloc no només rellançaria la meua carrera política, sinó que rebria centenars d'invitacions a simposis i congressos, que universitats de mig món m'encarregarien lliçons magistrals, que participaria a taules redones i conferències internacionals sobre Dret, que els diaris més prestigiosos matarien per comptar amb la meua anàlisi sobre l'actualitat i que els principals polítics del món em consultarien abans de cada intervenció pública.

Amb el temps, i moltes hores de teràpia, he acabat acceptant que res d'això passarà mai i avui ja sé que hauria de donar gràcies si un dissabte em conviden a anar a La noria de Telecinco. Però per assistir-hi de públic, clar.

Després de comprovar, però, que en una mostra d'inconsciència i temeritat, la institució cibernètica Lucrècia de Borja i la jove empresa B-612 han comptat amb mi per participar a la primera edició de les Jornades Eròticofestives de Benimaclet, el proper 12 de febrer, ja puc somiar amb una cadira a Sálvame, ja que la meua funció serà: “fer de guia i explicar què és el cruising, des del punt vista gai i d'advocat”. Ma mare ja pot estar orgullosa.

Jorge Javier, te vas a cagar. 


 

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo sí que estic orgullós de tu, tot i que no vius gens prop del riu... Pagaría per ser en eixes jornades, era hora que feren res d'aquest tipus. I el vídeo és to-tal.

Il Duca torinese

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Moltes gràcies, signore Duca. Li dedicaré la meua intervenció a les Jornades i el primer còctel ;)

El video és inspirador, oi? Tinc ganes d'una nit d'eixe estil...

Clidice ha dit...

Tot és començar home :)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Sra. Clidice... quin començament! ;)
Segur que els meus em deshereten després d'açò...

matilde urbach ha dit...

Això, aprepara't, Jorge Javier, coge tu Ondas y corre a l'Inem!!

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

Però bé, vols dir que a les Jornades Eroticofestives de Benimaclet es farà cruising? Mira que agarre el tren i baixe...

Lucrècia de Borja ha dit...

Gràcies per la part que em toca :)
Jo em mor de ganes per escoltar tot el que ens has d'explicar al riu. I der les pràctiques cruisenques, of course :)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Efectivament, Sra Urbach, dilluns comence a presentar Sálvame. Necessite col·laboradores noves... ;)

#M#, per descomptat que farem cruising. Compra't el bitllet JA.

Lucre, como siempre, me tiene a sus pieses.

Anònim ha dit...

Home, hauries de començar explicant quantes vegades n'has fet i com t'ha nat... :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails