dimarts, 18 de gener del 2011

'Santo subito' en tres actes

 
Acte I

En una ocasió em vaig vore atrapat a un sopar amb gent indesitjable. La conversa discorria per temes que m'eren prou indiferents i només esperava que el menjar estiguera enverinat per posar fi al suplici però, com sempre passa, la cosa empitjorà quan la xica que tenia davant meu confessà sense ruboritzar-se que creia en l'existència de marcians i que les abduccions que de tant en tant algun tarat relata eren certes i verificables.

- No pongas esa cara, -em va dir davant la ganyota de menyspreu que vaig expressar sense reprimir-me, i va continuar: porque el Universo es vastísimo y no hay que descartar la existencia de vida inteligente fuera de la Tierra.
- Mira, carinyo -vaig intervindre- hem arribat a un punt en el qual fins i tot dubte de l'existència de vida intel·ligent en esta taula.

Acte II

Fa un parell de setmanes, envoltat de coneguts i de desconeguts i amb una conversa més distesa però amb una sobredosi de cafeïna al cos, se'm va ocórrer interrompre una incipient discussió sobre la possible existència de déu amb un al·legat tan poc fonamentat com incendiari:

- Pues jo crec que la gent que creu en déu és intel·lectualment inferior a la gent que només creiem en la raó, en The Wire i en el prêt-à-porter.

Òbric parèntesi. De vegades, tot i que no ho semble pels exemples que acabe de posar, de tant en tant sé comportar-me en públic. Tanque parèntesi.

Aquell exabrupte podria resultar, entre altres moltes coses, impertinent, irrespectuós i clarament ofensiu, però crec que em vaig quedar curt després de comprovar com Ratzinger (representant -o manager- de déu a la Terra, no ho oblidem) ha decidit que declararà beat el proper primer de maig Karol Wojtyla (aka Juanpablosegundotequieretodoelmundo) no només per la seua vida dedicada a fer del món un lloc millor (!), sinó perquè després de mort (!!) se li va aparéixer a una monja francesa que patia la malaltia de Parkinson i la va curar (!!!).

Acte III

Davant d'això, i donat que l'Església catòlica exigeix que perquè algú siga declarat sant haja realitzat dos miracles i no només un, aposte perquè la pròxima persona a la que se li aparega Wojtyla i li cure el Parkinson siga Michael J. Fox.

Això sí que seria de pel·lícula.


Imatges de Peter Coffin.

2 comentaris:

Clidice ha dit...

De l'Escurçó Negre (Black Adder):

Entra en Baldrick a la sala i sorprén el seu amo, lord Escurçó negre, parlant sol.

Baldrich: què parleu sol sinyó?
Lord Escurçó Negre: si, Baldrick, moltes vegades és l'única manera de mantenir una conversa intel·ligent.

;) doncs, això ;)

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

Fill meu, tens cada resposta XD!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails