dijous, 5 de març del 2009

Canvi de marxes

Este matí he posat fi, finalment, a un maldecap que arrosegue des de setembre de l’any passat, quan a Menorca em van fer un control d’alcoholèmia a les sis de la vesprada, després d’haver passat la nit a Maó i d’haver dormit a un banc públic completament intoxicat de pomada, una barreja local de ginebra i suc de llima.

Tot i que la prova d’alcoholèmia tingué lloc més de dotze hores després de la última copa, vaig donar positiu i em van fotre una multa de tres parell de collons, la qual vaig abonar el dia següent, i un mes de suspensió per a conduir.

Òbric parèntesi mèdic. Fa temps que note que em costa molt metabolitzar l’alcohol i he decidit consultar-ho amb el meu pare/metge, que m’ha recomanat beure menys alcohol. Ja veus quina solució. Tanque parèntesi mèdic.

Encara que algú ho pose en dubte, qui ací escriu mai havia estat -fins aquell fatídic moment- objecte de cap mena de multa de trànsit, perquè sempre respecte la velocitat, mai aparque on no es pot i, sobretot, mai agafe el cotxe quan sé que he de beure.

Açò no només ho dic per provar a exculpar la meua conducta, sinó perquè tot el procés sancionador de la Direcció General de Trànsit m’ha resultat terriblement kafkià: des de setembre he rebut almenys quatre cartes certificades que em recordaven la meua conducta i m’indicaven quina era la sanció, però no resolien res ni m’indicaven com havia de fer efectiva la suspensió del permís de conducció.

Així doncs, este matí he decidit presentar-me a la Prefectura de Trànsit i demanar que deixen d’enviar-me cartes mortificadores i que em diguen d’una vegada quan he d’entregar el carnet.

La funcionària que m’ha atés, molt correcta ella, m’ha dit que no cal que entregue el carnet de forma física, i m’ha dit que puc demanar un fraccionament de la sanció, de forma que en lloc d’estar un mes sencer sense carnet puc fer-ho en dos períodes de quinze dies i que podia fer-ho en eixe mateix moment.

Després de pensar-ho durant uns minuts, i mentre consultava l’agenda, he optat per complir la meua condemna les dues primeres quinzenes de juliol i d’agost.

Em sembla que este estiu hauré de treure la pols a la bicicleta.




3 comentaris:

Allau ha dit...

Rasoir, que et fas gran, per això no metabolitzes l'alcohol. I cada dia que passi encara metabolitzaràs menys coses ;-)

Anònim ha dit...

darling, el que ens va treure os cartos fou la pomada, no la pometa... un bes!

Busca qui t'ha pegat ha dit...

anneta, ja està corregit ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails