dimecres, 9 de maig del 2012

Cinquecento




Fa cinc dies

Papà, quan el cotxe faça deu anys crec que hauria de comprar-me un híbrid.
Un híbrid? Això és de raros.
Però...
A banda, no sigues capritxós, que el cotxe et pot durar deu anys més.

Fa quatre dies

Mira, fill, m'he recorregut tots els concessionaris del polígon i t'he portat uns papers. Vés pensant quin cotxe t'agrada.
Però no havíem quedat que el cotxe...
Home, no pensaràs portar eixe trasto deu anys més, no?

Fa tres dies

Papà, he rebut un missatge al mòbil d'un tio que em pregunta quants quilòmetres té el meu cotxe. Tens alguna cosa a vore amb això?
Ah, sí: serà Miquel.
Miquel? I per què vol saber...?
És que no t'ho havia dit: li he venut el cotxe.

Fa dos dies

Anem al concessionari a triar el cotxe, que ja he donat un senyal.
Un senyal?
Lo que va davant, va davant
Però papà... si encara no sé quin cotxe vull!

Ahir

No sé ben bé com ha passat, però tinc un cotxe nou.




5 comentaris:

Clidice ha dit...

Ton pare no voldria una filla granadeta? :)

Anònim ha dit...

RasoirCar????

David ha dit...

Enhorabona!

Una molt bona compra, segur que no t'apenediràs.

Monique LaMer ha dit...

Jo acabe de pagar el meu....dix-li-ho a ton pare a vore si me tira una maneta....què bo, lo que no te pase a tú....

Anònim ha dit...

Un Cinquecento és summament gai

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails