dimarts, 8 de gener del 2013

Cita 'alla veneziana'


La setmana passada vaig quedar amb un venecià que es troba a València per motius professionals i la cosa començà molt bé: era un xic alt, amb ulls blaus i molt templat.

Vam quedar després de dinar per prendre un café i quan es feu fosc li vaig oferir continuar la cita a casa. Ell acceptà i vaig obrir un primer parell de cerveses.

La cita anà guanyant en intensitat i abans del segon parell de cerveses ja havia començat un lleuger però evident flirteig i tot indicava que el delicat moment en el qual proposes anar al llit i l'altre diu que sí era imminent.

Quan estava a punt de verbalitzar la proposta m'amolla:

Vado un attimo in bagno. La birra...
Certo! Prima porta a destra.

Mentre el xic era al bany a mi també m'entraren ganes de pixar, perquè sóc incapaç de retindre la cervesa més de deu minuts i perquè sóc de pixera solidària, però en lloc d'anar al servici de la meu habitació i deixar-lo sol al saló vaig esperar que el xic isquera del servici de cortesia per entrar-hi jo.

I ací fou quan la cita saltà pels aires, perquè en entrar al bany em va agafar agonia: el venecià no havia pixat sinó que (en menys d'un minut!) havia buidat el cos al meu bany, deixant una pudor de merda tan insuportable que vaig haver de pixar tapant-me el nas i contenint les nàusees.

Quan vaig eixir, amb cara de fàstic, li vaig dir que havia de fer coses i que era millor que quedàrem un altre dia i el vaig acompanyar a la porta.

¿¡Lo echaste de casa porque cagó!? em preguntà una amiga quan li vaig contar la història.
No, querida: lo acompañé a la puerta, que es diferente, porque cagó en mi casa. Y porque me dio mucho asco, joder.
Yo también he cagado en tu casa.
Ya, pero tú luego no te metes en mi cama.
Joder, el pobre chico tuvo un apretón...
A ver, el tío caga en mi casa y encima voy a ser yo el raro...


2 comentaris:

Corpi ha dit...

Home, supose que el xic es degué netejar bé, després.

Anònim ha dit...

pobret, no volies pas que rebentés xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails