dilluns, 5 de gener del 2015

El moment exacte




Quan té la contrasenya del wifi de ma casa i jo el de la seua. Quan es porta feina per fer-la al meu sofà. O, com en les pel·lícules, quan ja té un raspall de dents al meu bany. Quan ens besem en la boca en trobar-nos al carrer. Quan, per primera vegada en la teua vida, compres Nesquik perquè és el que desdejuna. Quan quedem només per vore'ns, sense cap propòsit concret perquè no fa falta fer plans. Quan podem passar una nit sense follar, només dormint. Quan una migdiada al sofà acaba en una sessió de sexe. Quan faig plans per fer un viatge junts. Quan puc sopar amb aigua, sense cervesa ni vi, perquè no tinc la necessitat de semblar més sofisticat. Quan li assignes una banda del llit. Quan esborres el Grindr del mòbil. Quan passem el dia amb sabates d'anar per casa i sense dutxar. Quan abans d'acomiadar-nos ens preguntem quan ens tornarem a vore. Quan ens enviem la icona del koala per Whatsapp. Quan li dius que vols anar a la platja en hivern i ell et diu que sí.


No sé en quin moment exacte una persona es converteix en nóvio, però em puc fer una idea. 


1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo des del minut zero se on es la meva banda de llit, soc territorial aquí :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails