divendres, 15 d’abril del 2011

Vots

 
- No sé si fou el dissabte o el diumenge, però em vaig trobar al mercat amb Mercedes, la filla de la tia Mercé, i vam parlar de tu.
- De mi? I què volia eixa?
- Res, em va comentar que havia trencat palletes amb el PP i que no sabia si votar-los.
- Però si eixa tia té carnet del PP des que nasqué!
- Per això: em va dir que després de tants anys que porten a l'ajuntament encara no han col·locat la seua filla, que té dos carreres i que és una xica molt espavilada.
- Jo flipe, iaia. Després de tot el que han fet, no em puc creure que a estos del PP encara els quede gent per col·locar al poble... però, i per què van parlar de mi?
- Li vaig dir que et presentaves en una llista i que et votara...
- Sí, segur que eixa tia ens vota...
- I que li buscaríeu faena a la seua filla.

Silenci.

- Què ha dit?
- Mira, la mateixa cara posà ton pare quan li ho vaig contar...
- Però iaia, que això no es pot fer.
- Calla i atén, que en això arribà ton tio i digué que també pensava votar-te, per vore si així el teu cosí trobava faena.
- Però no esteu bé o què?
- Per què dius això... si ja t'he aconseguit dos vots.
- Dos vots? Iaia, no pot anar dient a ningú que em vote perquè col·locaré la seua filla. No és ètic ni presentable, entre altres coses perquè si en algun moment depenguera de mi, no pense col·locar a ningú.
- A ningú? Ni al teu cosí?
- Tampoc. A banda, el meu cosí és un inútil.
- És a dir, que els altres poden fer-ho i vosaltres no... sou més tontos o què?
- Sí, però no torne a fer-ho, que no vull aconseguir vots d'eixa forma.
- No ho entenc, fill: però no sou els rojos els que digueu que tots els vots valen igual?

I jo que em pensava que ja sabia qui era el cínic de la família.

10 comentaris:

la vida té vida pròpia - Sònia Moll Gamboa ha dit...

Em declaro fan incondicional de la teva iaia. Ja estic rumiant el nom del grup del fèisbuc: "A mi també m'agrada la iaia de Rasoir Electrique" :-)

Miquel ha dit...

Crec que hauria de ser la teua iaia la que fera carrera política. Al País Valencià obtindria un bon grapat de vots.

P.D. M'uniria encantat el grup de la iaia!

Unknown ha dit...

"A mi també m'agrada la iaia de Rasoir Electrique" M'agrada!

Anònim ha dit...

"A mi també m'agrada la iaia de Rasoir Electrique"

Un més!

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

Res més, la fem candidata. Jo la votaré!

David ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Corpi ha dit...

Tens una iaia amb molt de trellat. Enhorabona.

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

Ta iaia s'assembla perillosament a la meua XD!

Clidice ha dit...

Ei, passeu-me el grup de feisbuc, jo ja fa dies que sóc fan absoluta i incondicional de la iaia :)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Bé. He traslladat les vostres opinions a la iaia i m'ha dit que... millor no continuar amb la conya ;)

Grazie!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails