dilluns, 25 de juny del 2012

Setmana de cap

 

Segons s'apropava el cap de setmana la quantitat de plans i compromisos augmentava d'una forma tan descontrolada que dijous vaig haver de centrar-me i provar a posar en ordre tot el que havia de fer i, sobretot, tot el que volia fer.

Amb una mica d'organització he pogut passar un cap de setmana d'hiperactivitat que ha inclòs un dinar d'advocats, molta platja, els amics, Matt, una vetllada sexual amb un xic que he conegut per Twitter (!) i una destrellatada nit de dissabte que em va permetre tornar a qüestionar si allò de l'Orgull no hauria de dir-se la Vergonya, en assistir a una grotesca discomòbil que una pàgina web havia muntat a l'altra banda del riu.

Continuant amb els despropòsits, eixa mateixa nit de dissabte em vaig trobar amb un client a una disco d'ambient, i no va tindre una idea millor que convidar-me a drogues químiques. I jo a acceptar-les.

I hui encara no sóc capaç d'escriure correctament.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails