divendres, 28 de novembre del 2008

Segur

Estic convençut que hi ha gent per la qual mereix la pena renunciar a la inauguració d'una tenda de decoració a la qual estàs convidat, a una exposició de fotos i, fins i tot, a un polvo assegurat amb un follamic.

Estic convençut que de tant en tant està bé i és correcte arriscar i apostar per la novetat i per la improvisació i acceptar un canvi de plans per conéixer gent nova.

Així, ahir vaig deixar d'anar a la inauguració de la nova tenda d'Habitat al centre, a una expo de fotos amb unes amigues i li vaig haver de dir al meu follamic que ja tenia amb qui omplir el llit.

El problema és que la meua cita d'anit resultà tediosa, infinitament llarga i avorrida i plena de moments estúpidament inefables, sobretot quan la persona que seia davant meu m'agafà la mà i em digué amb aire condescendent:

- Ai, Martí, creo que tienes un gran dolor dentro de ti.

A la qual cosa només vaig poder resoldre:

- I amb esta frase de merda acaba la psicoanàlisi barata... i també esta cita. Me'n vaig a casa.

Quina ràbia.


7 comentaris:

rogerbcn ha dit...

era argentí?

Anònim ha dit...

saps que m'encanta llegirte, podries escriure unes cuantes histories i publicarles, segur que tindries molts admiraors. mati

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Ai, Mati, quina il·lusió trobar-te per ací.

Moltes gràcies pel comentari tan generós!

Un beset!

Anònim ha dit...

hauré de fer-li la competència a ma mare i deixar-te també un comentari :P

disabte no vas aprendre que no deus renunciar a plans perfectes per cites incertes?

un bes guapo

ann

Ester ha dit...

no suporto aquesta mena de gent, si t'agafen la mà encara em quedo més parada. he rebut el mail i buscaré els anys anteriors, que sé que els tinc.

que raru se'm fa escriure't a un bloc!

Lucrècia de Borja ha dit...

sí, un dolor molt gran de pensar tot el que havies deixat de fer per estar ahí. Encara resultarà que el tio era bo... xDD

ciber-besets sense dolor

Anònim ha dit...

Xixi, com deixes que un qualsevol t'agafe la mà? Arg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails