dimecres, 12 de juny del 2013

Què fas?




Dilluns nit, al sofà de casa.

Abans de posar-nos amb Game of Thrones vull dir-te una cosa.
Què passa?
Mira, em sembla molt bé que m'envies whatsapps, però no pots preguntar-me huit voltes al dia què faig.

El Nou Novio posa cara de desconcert.

No entenc què vols dir.
Els “Què fas?” que m'envies per whatsapp huit voltes al dia. No vull que ho faces.

El Nou Novio alça una cella:

Huit voltes?
Bé, o tres voltes, és igual... La qüestió és que no m'agrada.
I això per què?
No ho sé... i a banda, ja saps què estic fent: o estic treballant o estic treballant.

El Nou Novio somriu, em posa una mà al genoll i m'explica:

A vore, quan et pregunte “què fas” no és perquè vullga saber de veritat què estàs fent; simplement és perquè, per algun motiu, he pensat en tu.

Se'm queda cara d'idiota rematat i el Nou Novio continua:

Però bé, si no vols no ho faré més...

I és de veres que des de dilluns no ho ha fet, però és que ara ho trobe a faltar.

1 comentari:

Jaume ha dit...

Si es que la condició humana té aquestes contradiccions… així és com funcionem i no sabem fer-ho d'una altra manera.
M'has fet somriure amb aquest final! : )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails