dilluns, 2 de desembre del 2013

El Ploramiques (III)


Ja li ho has dit?
No. O sí. No ho sé.
Sí o no?
Sí i no.

(...)

A vore si ho entenc: m'havies dit que volies dir-li que l'havies enxampat connectat al Bender i forçar així la ruptura. Ho has fet?
Ho dius d'una forma que em fas semblar un covard.
Home, després d'açò no crec que t'emportes el premi al valent de l'any.
Ja. En fi, que quan anava a dir-li-ho passà una cosa.
Quina?
Que m'ho va dir ell.
Hòstia.
Sí, hòstia.

(...)

Et va dir que t'havia enxampat connectat al Bender?
Fou pitjor: em va dir que li agradava molt i que volia proposar-me que deixàrem de buscar uns altres xics, que esborràrem el Bender, que ens prometérem amor etern...
I ho acceptares?
No tenia una altra opció.
Podies, senzillament, haver-li dit que no.
Quan algú et diu que li agrades no pots dir-li que vols continuar follant amb altres.
La societat és molt hipòcrita.
Moltíssim.

(...)

En resum, que vam desinstal·lar el Bender, un davant de l'altre.
Quina pena.
Sí, i damunt, mentre ho fèiem va i em diu: “Mira, tengo más de cien mensajes por contestar”.
A mi mai m'han escrit tants tios.
Ni a mi!

(...)

Bé, i ara què faràs?
Arribats a este punt no tinc una altra opció: crec que hauré de casar-me amb El Ploramiques.
Potser estàs exagerant.
Que no, que la gent es casa quan es troba en esta classe de situacions: quan no té escapatòria.
Tranquil, segur que acabes cagant-la i et deixa.
Només ho dius per fer-me sentir millor.
Que no, que estic segur que la cagaràs.
Gràcies, eres un bon amic.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

no tinc clar si felicitar-te o compadir-te :S

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Ambdues coses em van bé! ;)

pitxiri ha dit...

Què complicat. I quants maldecaps m'estalvie per no tindre smartphone.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails