dijous, 20 de febrer del 2014

Un trio per Whatsapp




Ell: Ei, Martí, tinc un amic passiu que vol guerra a dos bandes.
Jo: Perdona?
Ell: A tu t'agraden els trios, no?
Jo: Quina classe de pregunta és eixa?
Ell: Espera i t'envie una foto seua.

(...)

Ell: FOTO.
Jo: Oh, no està gens malament. És prou guapo.
Ell: FOTO.
Jo: Hòstia puta.
Ell: Sí, és un poquet porc.

(...)

Ell: Envia'm una foto teua per a ell.
Jo: Crec que no.
Ell: Una del teu rabo, així es pot fer una idea.
Jo: Ni de conya: no em faig eixa classe de fotos i tampoc les envie.
Ell: Per què?
Jo: Perquè si algun dia sóc conseller segur que acaben publicades en Interviú.

(...)

Ell: Divendres et va bé? Podem quedar a ta casa?
Jo: M'ho hauria de mirar, no sé si tinc alguna cosa...
Ell: Va, que segur que ho passarem molt bé.
Jo: Mira, crec que esta conversa se me n'ha anat de les mans, perquè no sé qui eres.
Ell: Com?
Jo: Que no tinc el teu número guardat en l'agenda del mòbil i no sé amb qui estic parlant.

Em preocupa moltíssim que la compra de Whatsapp per part de Facebook afecte la meua intimitat.


4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Ara podrem fer m'agrada als emoticonos? Quina bojeria de diners.......

Garbí24 ha dit...

Ara podrem fer m'agrada als emoticonos? Quina bojeria de diners.......

Josep M. Martí ha dit...

Molt bo.

Anònim ha dit...

Passa't millor a Telegram, que en principi sembla més segur...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails