dijous, 12 de juny del 2014

Moixa



Però li dónes menjar?
Clar, home.
I li poses aigua?
Per si té set, l'animalet.
I has dit que jugues amb ella?
És que és molt carinyosa.
I viu a ta casa?
No, viu a la terrassa.
A la terrassa de ta casa, veritat?
Sí, això sí.
I li has posat nom?
D'alguna forma m'he d'adreçar a ella, no?
És a dir, que li poses menjar i aigua, jugues amb ella, viu a ta casa i li has posat nom, però encara dius que no tens un gat?
És que no tinc un gat.

Fa unes setmanes que Moixa es va instal·lar a la meua terrassa i ara som una parella estranya: ella actua com si visquérem junts i jo, en canvi, continue negant la realitat.

6 comentaris:

Glò ha dit...

Mira!!, com el meu home des de fa 20 anys !! :-)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

POtser tens un gat i no ho saps! ;)

Anònim ha dit...

mentre no porti el raspall de dents no es oficial :P

Jaume ha dit...

No diuen que els gats (i gates) són molt independents i sempre van a la seva? Doncs ara que "apetxugui" amb el que hi ha!

Glò ha dit...

Si que ho sé, si , tinc un fardatxo!! :-)

Clidice ha dit...

Aquest gat és com el meu: d'exterior.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails