dimecres, 17 de desembre del 2008

D&G


Dolce&Gabbana fa temps que deixà de ser un referent de la millor moda italiana per passar a convertir-se en part de l’imaginari popular de les discoteques de polígon industrial.

El responsables d’este crim no són uns altres que els mateixos Domenico D. i Stefano G., els quals sembla que no teníem prou amb el que feien i van decidir estampar els seus logos sobre qualsevol peça de roba o complement, independentment de la seua qualitat i del seu ús.

Així doncs, hui és possible trobar gairebé qualsevol objecte amb una D i una G ben grans, i en la moda la democratització mal entesa és incompatible amb la qualitat i amb l’exclusivitat.

Independentment d’això, D&G mai ha estat una de les meues firmes favorites i, des del meu punt de vista fa anys que el seu interés radica únicament en les campanyes de publicitat que ens regala cada temporada.

Així, fa unes setmanes que podem trobar a qualsevol dominical les dues fotografies de la última campanya de roba interior de la marca italiana, protagonitzada per cinc jugadors de la selecció italiana de rugbi.

I ahir, que vaig passar el dia entre el sofà i el llit, provant a deixar enrere un principi de grip, em van fer molt companyia les imatges i el meravellós vídeo del making-of de la campanya, amb el Fluorescent Adolescent dels Arctic Monkeys de banda sonora.

No és que siga el millor mètode per baixar unes dècimes de febre, però a qui li amarga un dolç italià?




4 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradava més la campanya amb els jugadors de fútbol amb eixe Cannavaro, eixe Zambrotta ...mmmmm...

Martinet, ens veiem molt poc!


EstherLulaRussafa

rogerbcn ha dit...

cura amb la febre!!!!
que et milloris
fins aviat

p.d. tot lo DG val una pasta i com totes les marques que valen una pasta és una horterada. (només és una descripció)

Comtessa d´Angeville ha dit...

Jo encara compre coses (mai amb la D i la G ben visibles), tinc un parell de bolssos, un de fa quatre anys i l'altre de fa dos que quedaran bonicos i preciosos tota la resta de la meua vida. I robeta sí és cert que abans ne comprava més, i ara el meu últim modelet d'ells va ser un vaquero farà mig any que a més ja no me cap...

Anònim ha dit...

Suposo que has vist els related videos del final. Ai, redéu, que jo em sembla que ja tinc febreeee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails