dimecres, 23 de febrer del 2011

Mi mamá me mima

- Mamà, que esta vesprada vaig al cine, deixaré a Matt abans d'anar-me'n i així que el passege el papà.
- Emporta't estes llepolies que acabe de comprar. Estaven d'oferta.
- Perfecte. Gràcies.
- Tens sopar?
- Menjaré qualsevol cosa quan torne...
- Emporta't esta carn, que està molt tendra.
- Ok, gràcies.
- I si no te la menges esta nit, recorda't de congelar-la, així estarà més bona quan te la menges.
- Sí, mamà. I demà passaré el dia a Madrid, que vaig a Arco. Eixirem de bon matí i tornaré ja de nit, vos quedeu amb Matt?
- Mira este pack de mousse de llima, tenia un cupó de descompte i m'ha eixit a meitat de preu. Emporta-te'n un parell.
- Posa'ls a la bolsa. I encara no sé si diumenge aniré o no a dinar a la platja i la setmana que ve me'n vaig a Sevilla, de dissabte a dimarts de matí. No vos importa quedar-vos amb el gos?
- Tens café?
- Què?
- Emporta't este paquet que m'han regalat. Estava tres per dos.
- Mamà, redéu, no estàs fent-me puto cas!

Silenci.

- Que esta nit vas al cine, que demà te'n vas a Madrid a fer no se què, que diumenge, potser, dinaràs a la platja i que el cap de setmana que ve te'n vas a Sevilla, de dissabte a dimarts. Era això?

Silenci.

- Em dónes un altre paquet de café, mami?

2 comentaris:

Clidice ha dit...

Ho veus? les mares ja saben el que importa i ben segur que no t'alimentes prou ;)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Si menjara tot el que em diu ma mare patiria obesitat mòrbida ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails