dimarts, 6 de setembre del 2011

Ayudante

 
Una plaça. A poqueta nit. Passege amb Matt i s'apropen dues xiquetes:

Xiqueta núm. 1: Ai, este gos és dels que m'agraden a mi. Quina raça és?
Jo: És un llebrer.

La xiqueta em mira estranyada.

Jo: També es pot dir galgo.
Xiqueta núm. 2: I com li diuen?
Jo: Matt. Li diuen Matt.
Xiqueta núm. 1: Matt? Quin nom és eixe?
Jo: Matt, de Matteo.
Xiqueta núm. 2: Això és raro.

Matt alça una cella i em mira de reüll. Només ell i jo sabem que a la gossera li deien Turbo.

Xiqueta núm. 1: És com el gos dels Simpson.
Jo: Exactament, xiqueta.
Xiqueta núm. 2: I fa algo?
Jo: Què vols dir?
Xiqueta núm. 2: Que si mossega.

Torne a buscar la mirada de Matt. Em mira i dibuixa un somriure.

Jo: No fa res. Podeu tocar-lo, però amb compte.

Les xiquetes s'apropen més i li acaricien el llom amb prudència, no massa convençudes. Matt seu resignat i es deixa fer. Quan les xiquetes s'han cansat, s'acomiaden:

Xiqueta núm. 1: Adéu Pequeño Ayudante de Santa Claus!

Quan ens quedem sols, Matt pregunta visiblement indignat:

Matt: ¿“Pequeño Ayudante de Santa Claus”? Les havia d'haver mossegat...
Jo: Què vols que et diga... Turbo em sembla encara pitjor i mai t'havia sentit queixar-te.

3 comentaris:

Coralet ha dit...

però per què es queixa? es tot un honor dir-se "pequeño ayudante de santa claus" !
una llàstima que no tinguem els noms dels simpson en valencià com passà amb sèries com Arale o Bola de drac...

Clidice ha dit...

Hi ha dies que els pobres gossos deuen pensar que millor no eixir de casa. Ara que no crec que en Matt tingui la baixa catadura moral d'en Santa's Little Helper. Que ja té daixonsis el nom! Amb el senzill que és dir-li a un gos Josep Maria, Ignasi o Scoobydoowhereareyou :)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Qualsevol nom serà millor que Turbo... que és nom de quillo amb cotxe tuning ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails