diumenge, 1 d’abril del 2012

Busca qui t'ha llegit: Març 2012



Articles més llegits durant Març de 2012

Entre glop i glop de birra, i ja que ell es dedica a l'Economia, li vaig preguntar si considerava que realment apujar l'IRPF era molt més progressista que fer-ho amb l'IVA, perquè des del meu punt de vista no és tan cert allò que se sol donar per fet sobre un impost i sobre l'altre

Em vaig preparar un café i vaig seure al sofà, amb el portàtil entre les cames, però l'estat postcoitum no em deixava concentrar-me. Vaig encendre un cigarret i vaig començar a pensar en diferents temes. Al costat tenia Matt, que dormitava tapat amb una manta que em vaig emportar d'un viatge en avió, però de sobte començà a moure les cames frenèticament.

Quan faltà el iaio, que es referia a les cunyades com "les llúdries" (!), les altres tres germanes començaren a passar la vesprada amb la iaia, per això de fer-li companyia i, perquè, en realitat i a la seua edat, tampoc tenien res millor a fer. Així, amb els anys, em vaig acostumar a vore les quatre al tendur de la saleta de la iaia com quatre lloques en hivern.

¿Sabes chi he encontrado hoy nel gym?
Tot i que només porta des de setembre a València, el meu fidanzato parla un castellà més que acceptable, però com sap que l'entenc es relaxa i de tant en tant se'm despista i em regala estes frases en itañol.

Veges, fill, si pots posar en marxar el televisor, que la teua iaia no sap —m'amollà Menci, la germana menuda.
— Com que no sap? I qui encén la tele quan no estic jo?
— No sé qui l'haurà tocat, —m'ignorà la iaia— però volem vore el
Cinc i només ixen ninots.
— No són ninots: és Jorge Javier —vaig contestar intuïtivament.
— No és Jorge Javier, —em va corregir la iaia— que hui és dissabte.

* * *

Busca qui t'ha llegit: Febrer 2012



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails