dimarts, 18 de novembre del 2008

Fidelitat i confiança

Ahir em van telefonar de la companyia que em subministra Internet per anunciar-me que donades la fidelitat i la confiança que havia dipositat en la seua empresa pensàvem premiar-me d’una forma molt especial.

Escoltar fidelitat i confiança referides a la meua persona em va fer dubtar si es tractava d’un error, ja que eixes dues paraules fa anys que desaparegueren del meu diccionari particular i, per descomptat, del meu modus vivendi

Vaig preguntar a la senyoreta precolombina que m’escoltava a l’altra banda del telèfon com pensaven recompensar el meu comportament i m’anuncià que m’ampliaven la banda, que em regalaven una altra línia telefònica i que em rebaixaven la factura uns quinze euros 
mensuals. 

- I on està la trampa? -vaig preguntar.

La senyoreta precolombina m’anuncià que no hi havia trampa, que no hauria de pagar la nova línia i que hui després de dinar m’enviaran un tècnic a casa perquè em faça la instal·lació i em porte el nou contracte on es detalla la recompensa.

Però jo sé que la meua companyia, després d’espiar què faig per Internet, vol sorprendre’m amb un atractiu i jove tècnic enviat directament a domicili i que la rebaixa de la quota mensual, el nou ample de banda i la nova línia no és més que una excusa.

Això sí que seria una autèntica recompensa a la fidelitat i a la confiança que he mantingut amb esta companyia durant tants anys.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails