dimarts, 18 de novembre del 2008

Casual Friday?

Al despatx on em prostituïa, el cap intentà una vegada instaurar allò que es coneix com el casual Friday o divendres informal.

El casual Friday nasqué a les gran empreses i despatxos nord-americans durant els anys cinquanta com una mena de concessió humanitària per part dels caps envers la resta dels empleats: donat que el divendres només se sol treballar mitja jornada, es permetia que els treballadors vestiren de forma molt més informal i relaxada.

El problema del despatx on em prostituïa és que jo sempre vestia (i encara ho faig) de forma informal, així que la proposta del cap quedà en un no res. 

Divendres passat, però, vaig eixir de casa dintre d’un trage a les huit del matí, i no me’l vaig poder treure fins de les deu de la nit, ja que durant el dia vaig haver d’assistir a un judici, fer unes declaracions per a Canal 9, un dinar per parlar de feina, una reunió de treball al centre, rebre dos clients i, finalment, anar a la comissaria per prestar declaració en condició de testimoni pel tiroteig per vaig presenciar dijous.

I és que sembla que he d’acomiadar-me de l’estil de vida relaxat i de Mrs. Dalloway que tan rebé havia interioritzat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails