dimecres, 26 de novembre del 2008

Downtown

Esta vesprada comence a treballar a les oficines d’un centre de negocis just al centre financer i comercial de la ciutat, allò que els americans anomenarien downtown.

M’encarregaré dels assumptes jurídics de les empreses que s’instal·len al centre de negocis i, pel que m’ha avançat la cap de l’oficina per correu electrònic, ja tinc feina esperant-me: bàsicament, procediments monitoris per a reclamar deutes d’una comunitat de propietaris.

No és, òbviament, el tipus de feina que m’agrada fer i resoldre, ja que no hi ha ni crisis matrimonials, ni robatoris, ni clients àrabs, ni violència, ni tan sols una goteta de sang pel mig, però al cap i a la fi és un forma tan honesta -o deshonesta- com qualsevol altra per pagar les factures i el vodka del cap de setmana.

Siga com siga, només espere que esta nova aventura al downtown de la ciutat no em faça esdevindre un paio estirat i gris, i per això em dedicaré a cantar la cançó de Petula Clark mentre passege entre el trànsit i el soroll boig de la ciutat:

Just listen to the music of the traffic in the city
Linger on the sidewalk where the neon signs are pretty
How can you lose? The lights are much brighter there
You can forget all your troubles, forget all your cares


So go downtown, things'll be great when you're
Downtown, no finer place, for sure
Downtown, everything's waiting for you!

Això sí, segur que no podré caminar com el ballarins del vídeo de la BBC…



Nota freak: esta mateixa cançó és la que sona a l’inici de la tercera temporada de Lost, quan Juliet prepara magdalenes per als convidats al seu club de lectura.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Welcome to Downtown Workers' World!

Comtessa d´Angeville ha dit...

Ai xicon com m'agrada esta cançoneta!!!

t'agregue esta direcció també, i el que t'escriu ací dalt JA PODRIA PASSAR PER LA MEUA CASETA ESTA de quan en quan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails