dilluns, 26 de gener del 2009

Barcelona Taxi

El viatge a Barcelona començà de forma massa accidentada: l’Euromed arribà a Sants amb més d’una hora de retard i el taxi que em portà des de l’estació al lloc on m’allotjava va patir un accident amb un altre cotxe i en lloc de parar per fer papers va decidir fugir.

- No és per ré, però no cunvé fugí quan has tingut un accident -vaig advertir des del seient de darrere del taxi assajant el meu accent barceluní.
- ¿Qué accidente? Yo no he visto ná -contestà el taxista.

El problema és que els semàfors de General Mitre, com tots els de Barcelona, no estan massa sincronitzats i, cent metres més avant, ens vam trobar de nou amb el cotxe accidentat.

- Hijoputa, que me has dado -fou la salutació del particular del sinistre que isqué del cotxe amb la boca plena d’escuma.
- ¿De verdad? -contestà el taxista sense baixar del cotxe.
- Me he tomado nota de la matrícula y te voy a denunciar -amenaçà l’afectat.
- Bueno, no te preocupes, hombre: dejo al chico en Muntaner y lo hablamos tranquilamente -proposà el taxista.
- No pateixi… que jo puc baixá aquí -vaig intervindre.

La sang no arribà al riu i vaig poder continuar amb el cap de setmana amb prou normalitat, però si vaig agafar aquell taxi amb la intenció d’evitar el metro, la nit de dissabte fou Metro, una discoteca inefable, la que hauria d’haver-me evitat a mi.

5 comentaris:

maria ha dit...

Molt bo l'accent barceluní, el teu i el del taxista...

Anònim ha dit...

Ets molt gran Rasoir, pro molt molt.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Per a Metro bona la del sud d'Alacant... mmmmmmmm

Anònim ha dit...

Una hora de retard vol dir la torna del 50% de l'import del bitllet, Xixi.
Metro vol dir... vol dir... home, dir la veritat és que no vol dir massa... però significar, un munt.

O no?

Busca qui t'ha pegat ha dit...

*maria: sí, sí... ara parlu un uriental inútil a valència...

*anònim: no tan gran!

*comptessa: no conec el sud d'alacant... gràcies al cel i a l'infern ;)

*jonet meu: sí, hui ha he cobrat els 50% ;) i metro fa por.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails