dimecres, 21 de gener del 2009

Más es menos

Ahir a hora de dinar em vaig trobar amb les imatges a la televisió del nou videoclip perpetrat per Fangoria i vaig haver de fer un gran esforç evitar l’angúnia i no vomitar.

En acabar de dinar vaig voler comentar amb el meu amic Màrius les impressions i fòbies que em produeix la dona aquella i el seu marit/muller:

Un xic amb iniciativa dice:
A la tele han tret hui el nou clip de Fangoria i estic convençut que Alaska s'ha menjat la Vaqueriza, perquè està més grossa que mai.
mr dice:
xDDD
mr dice:
Encara més?
Un xic amb iniciativa dice:
Mooooolt més: ara seria impensable veure-la de blanc.
mr dice:
Pensava que era imposible.
Un xic amb iniciativa dice:
I el tema es titula: Más es más… tot i que el més correcte seria: Más gorda todavía.
mr dice:
xDDD
Un xic amb iniciativa dice:
Mira, ací el pots veure, però compte quan es pose de cara...
mr dice:
Espero que no em mengi.

(…)

Un xic amb iniciativa dice:
Nadie duda de que más es más...
Un xic amb iniciativa dice:
bacanal de falsificaciones...
mr dice:
No la suporto.
Un xic amb iniciativa dice:
Es pensa que escriure una cançó es posar una paraula darrere de l'altra i prou?

(…)

mr dice:
No suporto a les gordes orgulloses de la seva gordura
Un xic amb iniciativa dice:
Però ella no creu estar gorda
mr dice:
Això tampoc ho suporto
mr dice:
Ni les "jo sóc gorda però sóc feliç"… ets gorda, com a mínim has de sentir-te desgraciada
Un xic amb iniciativa dice:
jajaj

(...)

Un xic amb iniciativa dice:
Hi ha una cosa, però, que m’intriga, i no només a mi, ja que a la Facultat de Matemàtiques, al departament d’Àlgebra, porten anys intentant desxifrar una equació molt complicada: quantes Vaqueriza és una Alaska?
mr dice:
xDDD
mr dice:
depèn: a nivell físic…
Un xic amb iniciativa dice:
Parlen de pes atòmic i tot, eh?
mr dice:
…9000, però a nivell intel·lectual són 9000850, tot i que ella no és gran cosa…
Un xic amb iniciativa dice:
Home, Alaska i la seua novia juguen en una lliga diferent… en la dels grans simis.

(…)

mr dice:
Estic llegint el seu blog a Libertad Digital i puffff
Un xic amb iniciativa dice:
Mira, esta nit li dedicaré un post i prendré coses del nostre diàleg...
Un xic amb iniciativa dice:
... a veure si em denuncia!



El clip de Niños Mutantes va dedicat a Alaska... que li ve al pèl.

5 comentaris:

rogerbcn ha dit...

Aquest matí he començat amb una reunió per un projecte que pinta molt be, a barcelona, el Tomás va dir que avui faria un dia de gossos i fa un dia fantàstic i he arribat al despatx he llegit la teva entrada i m'he pixat de riure...
que más quieres Baldomero?

Anònim ha dit...

jo mai diria pufff sinó pfff.
el de dalt et tira la canya. :p

Comtessa d´Angeville ha dit...

La Vaqueriza és el meu ideal de bellesa, però li falten pits. Jo vull estar aixina de flaca però amb els meus pits.

I no te claves amb les pobres gordes!!

Anònim ha dit...

Jo estic a punt de declarar-me antifan. Amb això t'ho dic tot.

Anònim ha dit...

A mi tampoc m'agrada fangoria ni l'alaska, pero els comentaris que fas sobre la gent gorda em semblen absolutament asquerosos!!!
la felicitat no s'ha de saber buscar, sino que sha de saber trobar... adeu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails