dimecres, 9 de novembre del 2011

Matt i Joan Ribó


Este cap de setmana, amb una inevitable ressaca, vaig assistir a un acte electoral en el qual participaren el candidat de Compromís Joan Baldoví, el diputat Enric Morera i el regidor de l'ajuntament de València Joan Ribó.

Abans d'atendre els mitjans i, per tant, d'encetar l'acte, vam fer un café a un baret i la providència volgué que em tocara seure al costat de Ribó i davant de la filla d'onze anys d'una companya de Compromís.

Tu qui eres? —preguntà la xiqueta.
Jo sóc Joan —contestà, és clar, Joan Ribó.
Ell és Martí —m'introduí la xiqueta, contra la meua voluntat.

Vaig traure el morro del café amb llet per dibuixar un somriure.

Hola Joan vaig anunciar.
Martí té un gos... reprengué la xiqueta.
Ah, sí? —fingí interés Ribó.
... i li diuen Matt, té ratlles, sembla un tigre...
No crec que a Joan li importe res d'això, bonica.
... i li parla en castellà.

Vaig guardar silenci.

Xiqueta, segurament això encara li importa menys —vaig protestar.
Li parla en castellà? —però, preguntà Ribó.
Sí, perquè diu que Matt és xurro.

I a mi em preocupava causar una mala impressió perquè portava de casa una lleugera ressaca...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hahaha Matt és xurro XDDD Me pixe!

Miquel ha dit...

Alguna cosa em diu que conec eixa xiqueta... Mira que és rebona!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails