dimarts, 13 de març del 2012

Mattsturbat

 
Diumenge vaig passar el dia amb el fidanzato italiano: vam passejar per la marjal, vam dinar a l'Albufera i vam fer la migdiada junts.

A les sis de la vesprada encara estàvem al llit i tot i que no tenia ganes d'alçar-me vaig haver de fer-ho perquè no havia pogut escriure en tot el cap de setmana la columna que dilluns em publica l'Informatiu. El fidanzato ho entengué perfectament, es posà els pantalons i va marxar.

Em vaig preparar un café i vaig seure al sofà, amb el portàtil entre les cames, però l'estat postcoitum no em deixava concentrar-me. Vaig encendre un cigarret i vaig començar a pensar en diferents temes. Al costat tenia Matt, que dormitava tapat amb una manta que em vaig emportar d'un viatge en avió, però de sobte començà a moure les cames frenèticament.

Em vaig espantar, perquè vaig suposar que estava patint una nova crisi epilèptica com les que ha patit durant l'hivern, però no, no era el cas: en traure-li la manta de damunt vaig comprovar que estava masturbant-se, una conducta que en quatre anys mai havia li havia vist fer.

El vaig intentar fer abaixar del sofà, vaig cridar el seu nom, li vaig dir 'au!' i li vaig dir 'tin!' i vaig fer tot el possible per tallar-li el rotllo, però el gos semblava decidit a acabar el que estava fent fins que, efectivament, ho acabà. I sobre la manta d'Air France.

Eres un porc li vaig retraure indignat.

Però Matt me mirà amb la més absoluta indiferència i, encara amb un lleuger pantaix, ajocà el cap i es posà a dormir.

I no sé per quin motiu, en eixe moment vaig decidir sobre què escriuria.


3 comentaris:

Anònim ha dit...

El pacte tàcit era que en els teus escrits majoritàriament hi hauria cert morbo (...).

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Pacte tàcit? No sé res de cap pacte tàcit... ;)

Clidice ha dit...

huas! :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails