dimecres, 2 d’octubre del 2013

Busca qui t'ha llegit: setembre 2013




Quan vaig començar a festejar amb el Nou Novio, ja fa uns mesos enrere, m'enganyà: havia de preparar el sopar per a la primera cita, que és aquella en la que folles, i li vaig telefonar per preguntar si tenia alguna al·lèrgia o si hi havia algun aliment que no li agradara:

Mira quina foto m'he fet per al Grindr.
A vore... Oh, eixe eres tu?
Clar que sóc jo.
Estàs molt follable en esta foto. Puc posar-la al blog?
No, clar que no.

Papà, este matí he comprat...
No es diu “he comprat”intervé la iaia.
Ah, no? I com es diu? “He crompat”?
No. Es diu “ha comprat”.

Resulta que este fin de semana a mi hijo le tocaba estar con su padre, y ya van dos fines de semana seguidos que me lo devuelve sin duchar y, claro, las vecinas se dan cuenta y me lo echan en cara, y la que queda de guarra en el vecindario soy yo... ¿Sigues ahí?”

Pensava que el destrellat màxim al qual podia arribar esta senyora és el que vaig viure en Nadal, quan em va telefonar per dir-me que s'havia gastat catorze euros en una disfressa de pastoret per a una funció escolar del xiquet i que volia reclamar la meitat a l'ecs!, però esta setmana la cosa ha anat a més

* * *




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails