dimarts, 8 d’octubre del 2013

Les espardenyes de la iaia



Com has quedat amb les espardenyes?

Alce una cella:

Què?
Que com has quedat amb les espardenyes?

Alce l'altra cella:

Iaia, ho he sentit a la primera, però no sé de què em parla.
Tu i jo no vam quedar que em portaries les espardenyes que havíem vist anunciades al televisor?
Vosté i jo no hem parlar mai d'unes espardenyes.
Sí, home: de loneta negra i sola blanca. Amb trenilles.
Que no sé res de ningunes espardenyes. I, per cert, es pot saber on va vosté amb trenilles?
Tu em vas dir que me les portaries i encara estic esperant-les.

Assumisc que, en el millor dels casos, la iaia ha somiat amb unes espardenyes i, ja posats, decidisc seguir la conya.

A vore, no puc portar-li unes espardenyes si no em diu quin número gasta, que això després no es pot tornar.
El quatre.
El quatre?
Sí, el quatre.

I ara a vore on trobe unes espardenyes de loneta negra amb sola blanca del número trenta-quatre.

I amb trenilles.

6 comentaris:

Clidice ha dit...

En aquest punt val més cercar-les. Sense cap mena de dubte.

Anònim ha dit...

El problema és que el xurret és l'ex ex ex ex i que el dilapidares. Pobre iaia, si tractes igual les seues espardenyes...

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Ara no tinc més remei, Clidice! ;)

Potser, Anònim, hauríem de repassar el concepte que tens de "dilapidar", perquè no coincideix amb la realitat.

Monique LaMer ha dit...

...conec la sensació....

Monique LaMer ha dit...

Ai Rasoir, que el comentari era per l´entrada de "Margarita" (!) Disculpa....

Anònim ha dit...

L'anònim és sempre hiperbòlic. En el fons és que tens tota la teva cort de seguidors embadalits i desitjosos de poder passar pel llit de Rasoirhouse alguna estona. Això sí: sense oblidar RasoirTaula.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails