dijous, 5 de setembre del 2013

Foto



Mira quina foto m'he fet per al Grindr.
A vore... Oh, eixe eres tu?
Clar que sóc jo.
Estàs molt follable en esta foto. Puc posar-la al blog?
No, clar que no.

(...)

Doncs sembla que a la gent del Grindr no li ha agradat.
Com és això?
L'he enviada a dos: un em va blocar directament i l'altre em va dir que no era el que estava buscant.
Bé, no t'ho prengues com una cosa personal: hi ha molt de marica que odia el pèl. I tu en tens.
A tu t'agrada?
Clar que sí: follaria amb tu sense pensar-m'ho.
Gràcies. Eres un bon amic.

(...)

Crec que vaig a passar del Grindr.
Vas a instal·lar-te el Bender?
No. He decidit que no vull follar amb ningú que faça faltes d'ortografia.
Hòstia, en eixe cas només podràs follar amb Muñoz Molina o Pérez Reverte... i depén dels gintònics que porten.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

què exigent amb això de les falles! es nota que no deu tenir gaires problemes per trobar gent :P

Busca qui t'ha pegat ha dit...

A vore, hi ha faltes ortogràfiques que es poden perdonar... :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails