dilluns, 2 de setembre del 2013

Perro




Túmbate, que te voy a comer la polla.

Òbric parèntesi. Hi ha qui sap com sorprendre al llit i hi ha qui necessita avançar qualsevol moviment. Tanque parèntesi.

Faig cas i em deixe fer, fins que el meu convidat deixa de fer el que estava fent i em diu:

El perro está mirando.

Alce una miqueta el cap i veig Matt guaitant des de la porta de l'habitació.

Sí, es Matt.
¿Y qué hace?
Pues no sé... ¿Mirar?
No me atacará, ¿verdad?
Claro que no; es inofensivo.
¿Seguro?
Seguro. Sólo curiosea.

Però el meu convidat no es queda tranquil i demana:

¿Te importaría cerrar la puerta? Es que me estoy rayando un poco...

M'alce, li rasque una galta a Matt i tanque la porta de la habitació. Mentre torne al llit i em tombe de nou amolle:

La verdad que es para ser un miembro de las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado eres un poco miedica.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

"Roy & Al", del König. És un must read. M'alegre de la tornada :)

http://2.bp.blogspot.com/-185nx3yAqps/TztefeY9VkI/AAAAAAAAB9M/0EoTSnCjqnU/s640/img381.jpg

Unknown ha dit...

Jajjaja los perros siempre curiosean! !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails