dijous, 4 de novembre del 2010

Un cap de setmana de tres dies

Presentació en un sopar en el qual no coneixia ningú:

- Ho sent, no he dut res. Pensava portar una botella de vi, però l'amfitrió m'ha dit que no sabríeu reconéixer un bon vi encara que vos pegaren amb ell al cap.

I l'amfitrió davant el silenci dels assistents:

- Gràcies, Martí, moltes gràcies.


* * *

Passada la mitjanit:

- ¡Este sitio es asqueroso: está sucio, no hay música, la bebida es una mierda y encima venden droga en la barra!

- Y tú no querías venir, tonta.

* * *


- I en el sexe homosexual, qui s'ho passa millor: el que fa d'home o el que fa de dona?

Silenci.

- No has entés res del que t'he contat, veritat?


* * *

- ¿Que soy un nazi? Creo que o no me has entendido bien o no me he sabido explicar.

- Hombre, yo creo que has sido meridianamente claro cuando has dicho que te gustaría gasear a todos los consellers y al propio president Camps.

Silenci.

- ¡Pero es que la mayoría se lo merecen!


* * *

Em trobava al mig de la pista d'un antro, col·locat i abraçat a un paio que portava pantalons blancs i que em deia coses a l'orella que no aconseguia entendre:

- ¿De dónde hostias eres tú?

- Soy de Brazil, ¿te interesa? -contestà amb la zeta més sonora que havia escoltat en ma vida.

- ¡Ui, de Brasil! No sé qué hacer con un venezolano y me voy a liar con un brasileño... Deja, deja.


* * *


Dilluns, dia de Tots Sants, m'entraren ganes de veneçolà i el vaig convidar a fer la migdiada. La seua resposta em va sorprendre:

- Verás, es que no me gustaría encasillar nuestra relación en las siestas de los domingos. No sé si sabes lo que quiero decir.

Silenci.

- Claro, claro... pero hoy no es domingo. Es lunes.



5 comentaris:

Clidice ha dit...

ai mare! si et llegís la iaia! :D

jo també gasejaria uns quants, seré nazi? avui m'han dit psicòpata, deu ser que vaig ben encaminada :P

Josep Turiel ha dit...

Per alguna raó continuo sent 'fidel' a aquest espai. L'únic que sento és no tenir 25 anys (o 19, depèn). Un regalet, Rasoir, 'Busca ...' és un regalet. I hui més, no sé dir-te perquè, potser perquè m'ha alegrat la tarda.

Busca qui t'ha pegat ha dit...

La iaia no pot llegir estes coses, que la mataré. :)

Gràcies, Josep. Ets un clàssic d'este bloc i m'alegre d'alegrar-te.
:)

Anònim ha dit...

encara que estiga uns dies desconnectat, quan et llig sempre acabes dibuixant un somriure en la meua cara... i si això és ser nazi... no et preocupes que no eres l'únic.

mira que eres bo (de pelar)!!!

Daniel

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Gràcies Daniel! D'això es tracta! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails