dimecres, 10 de novembre del 2010

Depilació





Ulls blaus diu: ¿Hola qué tal?
Martí R. Electrique diu: ¡Cuánto tiempo!, ¿qué tal?
Ulls blaus diu: Muy bien, ¿y tú?
Martí R. Electrique diu: Estupendamente.
Ulls blaus diu: Guay. Yo estaba pensando en depilarme, que ya toca. ¿Me ayudas?

Silenci.

Martí R. Electrique diu: Nunca me he depilado, no sé si sabría por donde empezar.
Ulls blaus diu: Seguro que sí. Yo me depilo el pecho, los brazos y las piernas, pero para el culete (sic) necesito ayuda.

Silenci.
Més silenci.

Ulls blaus continua: La última vez me ayudó un amigo.

Silenci.

Martí R. Electrique diu: Mira, yo no voy a depilarte porque creo que es un momento demasiado íntimo y personal, pero si quieres te follo.
Ulls blaus diu: Eso es justamente lo que hizo mi amigo después de depilarme el culo.

Redéu, putos pervertits. 
 


Fotos del gran Sergi Pons

5 comentaris:

Clidice ha dit...

Avui he d'anar a l'esteticien. Saps què? m'enduré un bat de beisbol a la bossa de mà. ^^ per si de cas :)

matilde urbach ha dit...

Ara m'ha agafat la mania de voler ser una intel·lectual, i la primera mesura que he pres al respecte és estar sempre "pa depilar", que diria la comtessa.
Espero, amb candeletes, el dia que fumar sigui bo per a la salut (arribarà, n'estic convençuda) i depilar-se, dolent.
Chewbacca, sí, però alegre. Aneu-vos treient els pels.

[Potser follaré poc, però com que seré una intel·lectual, no em farà res]

Filadora ha dit...

Sempre em fas somriure!

marta (volar de nit) ha dit...

la gent és molt guerrepa! A la Francis val una pasta depilar-te i jo vinga anar-hi...

marta (volar de nit) ha dit...

guerrepa no, garrepa. Perdó!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails