dimecres, 24 d’octubre del 2012

American beauty


Saps qui és el xic que viu darrere de la tia Teresa?
No.

Mentida.

Sí que saps qui és, home. A vore, un xic prou més jove que tu, que estudiava no sé què d'electricitat...
No caic, papà. No caic...

Més mentida.

Que sí, que té cara de mala hòstia, però és molt bon xic...
Papà, de veres, que no sé de qui em parles.

Més i més mentida.

A vore, atén. Un xic que viu al final del teu carrer...
Espera... té un Fiesta roig?
Sí, eixe.
Ah, val. Crec que ja sé qui és. Què passa?

Sabia de qui parlava mon pare en tot moment: és un jovenet del meu carrer que s'ha passat l'estiu passejant-se sense samarreta per baix de ma casa i des que pegà l'estiró i s'apuntà al gimnàs em posa molt calent.

En realitat és una tonteria... resulta que ha vingut al centre de salut hui perquè estava constipat i no sé si saps que té la terrassa de sa casa plena de plantes de marihuana...
No, no ho sabia...

Mentida: també ho sabia.

Estàvem allí xarrant i res, m'ha dit que estava sense faena i que ara fumava més porrets i que... bé, en resum: no sé per què m'ha recordat tot a American Beauty. Saps quina pel·lícula és?

Ara no tenia sentit mentir.

Clar que sé quina pel·lícula és... però dis-me... no li hauràs comprat marihuana al veí, no?
Tu què creus?
I jo què sé, papà... i jo què sé.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Té tota la pinta de ser la mateixa trama que la família Flaquer de "La Riera".

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails